Job 3 van 3


Report this listing

Solliciteren



administratief medewerker 19 uur/week


Functie

We breiden ons administratief team uit en zijn op zoek naar een partime administratief medewerker.

Je komt terecht in een modern woonzorgcentrum waar men de bewoners een onbezorgde en kwaliteitsvolle zorg aanbiedt.

Je ondersteunt, na een uitgebreide/interne opleiding , het diensthoofd hotel (schoonmaak) en logistiek in diverse administratieve taken zoals:

- het opmaken uurroosters hotel en logistiek in Excel ,

- up-to-date houden van de uurroosters van beide afdelingen,

- opvolgen van voorraden + bestellen van schoonmaak- en andere producten/materialen,

- contact met leveranciers/externe partners,

- ...

Jouw profiel

Je wenst een schakel te zijn in een dynamisch team, je bent geduldig, sociaalvoelend, contactvaardig en sterk in organisatie.

Ervaring is een pluspunt, maar niet vereist. Doorzettingsvermogen, zelfstandigheid, flexibiliteit, teamgeest en vriendelijkheid naar onze bewoners toe zijn een absolute must!

  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

- deeltijds: 19 uur/week, werkdagen overeen te komen

- verloning volgens IFIC-barema, tussenkomst woon-werkverkeer, fietsvergoeding

- 's middags warme maaltijd aan voordelig tarief

- maaltijdcheques

- goede werksfeer in gemoderniseerd woon- en zorgcentrum

- een betrekking met verantwoordelijkheid en uitdaging

- personeelsparking

Solliciteren

Kristien Leemans
015 76 79 80
personeelsdienst@huyzedepauw.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht