We breiden ons administratief team uit en zijn op zoek naar een partime administratief medewerker.
Je komt terecht in een modern woonzorgcentrum waar men de bewoners een onbezorgde en kwaliteitsvolle zorg aanbiedt.
Je ondersteunt, na een uitgebreide/interne opleiding , het diensthoofd hotel (schoonmaak) en logistiek in diverse administratieve taken zoals:
- het opmaken uurroosters hotel en logistiek in Excel ,
- up-to-date houden van de uurroosters van beide afdelingen,
- opvolgen van voorraden + bestellen van schoonmaak- en andere producten/materialen,
- contact met leveranciers/externe partners,
- ...
Je wenst een schakel te zijn in een dynamisch team, je bent geduldig, sociaalvoelend, contactvaardig en sterk in organisatie.
Ervaring is een pluspunt, maar niet vereist. Doorzettingsvermogen, zelfstandigheid, flexibiliteit, teamgeest en vriendelijkheid naar onze bewoners toe zijn een absolute must!
- deeltijds: 19 uur/week, werkdagen overeen te komen
- verloning volgens IFIC-barema, tussenkomst woon-werkverkeer, fietsvergoeding
- 's middags warme maaltijd aan voordelig tarief
- maaltijdcheques
- goede werksfeer in gemoderniseerd woon- en zorgcentrum
- een betrekking met verantwoordelijkheid en uitdaging
- personeelsparking
Kristien Leemans
015 76 79 80
personeelsdienst@huyzedepauw.be